Menü Bezárás

4 nap az Isztrián 2018 augusztus

2018. augusztus

Csodálatos 4 napot töltöttünk Horvátországban az Isztria félszigeten. A szállásunk a Hotel Duga Uvalában volt, ami ugyan egy kissé retro  hangulatú, de gyönyörű helyen, egy védett, nyugodt vízű öbölben, közvetlenül a kavicsos tengerparton található.

Meglepően olcsón tudtunk szállást foglalni itt, és tényleg jól éreztük magunkat annak ellenére, hogy rengeteg vendég volt, és a parton alig lehetett egy zsebkendőnyi helyet találni. Viszont az öböl parti sziklákon kényelmesen el tudtunk helyezkedni, onnan is élvezni lehetett a napsütést és a lassan mélyülő tengerben lubickolást.

Mi azért nem vagyunk azok az egyhelyben ülő túristák, bárhova is utazunk, igyekszünk felfedezni a környék látnivalóit.

Így itt is minden nap kinéztünk egy – egy uticélt, amit aztán felkerestünk, hogy jobban megismerhessük azt a vidéket.

Jártunk Pulában, ahol az anfiteátrum és a kikötő kihagyhatatlan látnivaló, aztán egy napot töltöttünk a Levanon, ezen a tenyérnyi homok szigeten, ahol a várakozásunk ellenére elképesztő tömeg és nyüzsgés fogadott, majd egy újabb nap a valóban vadregényes és káprázatos Kamenjak félszigeten, és hazafele egy rövid megálló Opatijában, az Isztria (szerintem) legszebb városában – szóval valóban csodálatos élményekkel gazdagodva tértünk haza.

Az alábbi videó pár percben megpróbálja összefoglalni az összefoglalhatatlant – remélem, tetszni fog neked is.

Ha igen, kérlek, oszd meg az ismerőseiddel!