Soha nem késő elkezdeni – valamilyen rendszeres testedzést

Soha nem késő…

Ha jó kondícióban, egészségesen, aktívan és a lehető legjobb minőségben akarod élni az 50-es és a további éveidet, kell választanod valamilyen mozgásformát, amit rendszeresen végezni fogsz.

Ez nem választható opció, hanem kötelező. Nincs mese, muszály megemelned a fenekedet, és legalább hetente 3 alkalommal valami olyat csinálni, ami aktív mozgással jár, és ami bizonyos erőfeszítést követel.

Nekem ilyen az úszás, amit minden héten két alkalommal, többnyire a kora reggeli órákban csinálok, vagy a kocogás, szintén reggelente.

Te bármit kitalálhatsz, amit szívesen csinálsz, a lényeg a mozgás. Akár egy kiadós séta is megteszi, ha nincs más lehetőséged, csak mozogj RENDSZERESEN! Természetesen fontos a bemelegítés és a fokozatosság az edzésekben is, sőt lehet, hogy a legjobb lenne egy szakember tanácsát kikérned, mit javasol neked, miután megvizsgált, és végzett egy állapotfelmérést…

És a legfontosabb: ne engedj a csábításnak! Esik az eső? Hideg van? Fáj a térded? Könnyű lenne azt mondani, ma inkább kihagyom a reggeli edzést. De hidd el, csak az számít, amit megteszel, amit magadért teszel!

Egy ötlet: állapodj meg a pároddal vagy a barátoddal, hogy közösen kezdetek el valamilyen új edzés programot. A társ mindig ad egy plusz késztetést – ha ő megcsinálja, én is meg tudom csinálni.

Hallgasd meg az Anchor podcast bejegyzésemet is erről a témáról!

Ha pedig megvolt a mozgás, ne feledkezz meg a megfelelő folyadék bevitelről és a vitaminok, ásványi anyagok pótlásáról!

>>>Nézd meg az én megoldásomat!<<<

Share This:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..